skip to Main Content

Antioksida dalam Madu Sidr

Apakah kandungan antioksida dalam Madu Sidr berbanding madu yang lain? Apakah itu antioksida? Antioksida adalah bahan yang mengurangkan, meneutralkan serta melindungi sel badan daripada kerosakan akibat radikal bebas dan ia juga boleh dianggap sebagai barisan pertahanan terhadap risiko mendapat sesetengah…

Lebih lanjut

Gastrointestinal (GI) Disorder

Apakah itu Gastrointestinal Disorders (GI)? Gastrointestinal disorders include such conditions as constipation, irritable bowel syndrome, hemorrhoids, anal fissures, perianal abscesses, anal fistulas, perianal infections, diverticular diseases, colitis, colon polyps and cancer. (Rujukan : clevelandclinic.org) Bukti Kajian Sains Madu semulajadi terdiri…

Lebih lanjut

Penyakit Refluks Gastroesophageal

Pengambilan madu bantu membalut esofagus dan lapisan perut. Pernah rasa pedih ulu hati? rasa tak sedap macam panas semacam ja kat bahagian hati tu.. Sakit apa tu? Sampai kadang-kadang tak senang duduk, minum air pun tak hilang, tidur pun tak…

Lebih lanjut

Gastrik

Madu menurunkan tempoh pemulihan pesakit dengan gastroenteritis. “Saya dah lama sakit gastrik. Nak makan benda pedas-pedas pun kadang-kadang risau. Family memang suka makan pedas-pedas… Setakat ni saya ambil ubat doktor untuk kawal gastrik. Kalau ada ubat yang boleh bantu sembuhkan,…

Lebih lanjut


HUBBEE - Madu Sidr Asli Yaman

Copyright © All Rights Reserved.

error: Content is protected !!