skip to Main Content
Zuriat

Wanita Ini Kongsi Petua Guna Buah Zuriat Sehingga Berjaya Hamil Selepas 4 Tahun Menanti!

Sudah menjadi impian bagi setiap orang yang mendirikan rumah tangga mendambakan cahaya mata zuriat sendiri, kan? Tapi rezeki dapat zuriat ni berbeza bagi setiap seseorang. Ada yang dapat bunting pelamin, ada yang bertahun dan berpuluh tahun pun belum dapat lagi. Macam kisah Nabi Zakaria dan isterinya yang mandul dalam Surah Maryam, yang akhirnya berjaya dikurniakan juga zuriat syurga yang dinanti. Dengan sifat sabar dan tawakkal yang tinggi sangat diperlukan jika nak dapatkan zuriat.

 

PETUA AMALAN SEHINGGA BERJAYA HAMIL

 

PETUA YANG ANIS AMALKAN SEHINGGA BERJAYA HAMIL.

Selamat petang semua. Anis ada janji ngan korang untuk share petua dan cara yang Anis amalkan sehingga berjaya dapatkan zuriat setelah 4 tahun mendirikan rumah tangga. Harini Anis akan kongsikan petua yang Anis amalkan. Alhamdulillah dan syukur kepada Allah s.w.t setelah 4 tahun Anis dan suami usaha untuk mendapatkan zuriat, akhirnya kami berjaya. Tempoh 4 tahun mungkin sekejap bagi mereka yang ambil masa lebih lama dari kami. Tapi bagi kami, 4 tahun tu tempoh yang lama untuk menunggu kehadiran cayaha mata dalam rahim sendiri.

Jom baca perkongsian Anis, InshaAllah dengan izin Allah s.w.t awak semua yang masih tertunggu-tunggu juga akan berjaya. Yang penting kita percaya dengan rezeki-Nya. InshaAllah. Anis berani kongsi, kerana petua ni betul-betul berjaya dan sesuai dengan mereka yang mempunyai masalah sama seperti Anis. Semoga perkongsian ini dapat memberi motivasi kepada korang yang senasib seperti kami untuk teruskan berjuang tanpa mengalah.

Selepas setahun kami berkahwin, Anis dan suami membuat keputusan untuk berusaha mendapatkan zuriat. Bermacam-macam cara kami lakukan, makan suplemen, pergi mengurut dengan dua orang bidan, makan acid folic, ubat moden, ubat tradisional semua kami dah ambil. Namun, tetap juga tak berjaya. Masalah Anis tetap tak berubah. Setahun hanya dua kali dapat merasa datangnya darah haid. Akhirnya, kami pergi ke klinik untuk berjumpa doktor dan mendapatkan nasihat dari yang pakar. Kata-kata doktor amat menyedihkan dan menghampakan kami. Doktor ada bagitahu, masalah macam Anis ni memang susah nak dapatkan zuriat kalau tak dirawat.

 

buah zuriat Mekah Madinah

 

Setelah sekian lama menanti, kami menerima berita gembira. Kawan baik Anis, yang senasib dengan Anis memberitahu yang dia dah berjaya hamil selepas 3 bulan selepas mengamalkan buah zuriat. Dan dia suggestkan kat Anis untuk usaha benda yang sama. Kebetulan pula, kawan Anis ada pergi ke Mekah dan sudi carikan Anis buah zuriat dekat sana. Alhamdulillah. Anis difahamkan Hubbee ada sediakan buah zuriat Mekah Madinah dalam bentuk serbuk supaya lagi mudah nak makan dan amalkan dengan madu Sidir Hubbee supaya lebih berkesan. Nak contact diorang mudah je, kat fb, ig, google semua ada.


 

APA KHASIAT BUAH ZURIAT NI? APA KELEBIHANNYA?

APA KHASIAT BUAH ZURIAT NI? APA KELEBIHANNYA?

  • Merawat masalah kesuburan sperma lelaki dan ovum wanita.
  • Menambah kepekatan air mani lelaki, menguatkan dinding rahim wanita. Sangat sesuai untuk wanita yang pernah keguguran, mandul, dan tidak pernah mempunyai zuriat lagi.
  • Mengaktifkan sel darah yang baru, muda dan hormon yang subur tanpa menjejaskan sel-sel lama.

Alhamdulillah, dengan izinNya setalah sebulan Anis amalkan buah zuriat ni dengan madu sidir Hubbee, lepas 4 bulan selepas tu, Anis hamil dan dapat anak! Subhanallah,syukur sangat-sangat. Semoga perkongsian Anis ni boleh membantu mereka di luar sana yang sudah lama mendambakan cahaya mata penyeri rumah tangga… amin.


Macam mana cara nak makan?

 

 

TIPS :

  1. Amalkan selama 6 bulan bersama pasangan
  2. Makan bersama madu sidir (tutorial ada dalam video di atas)
  3. Sebaiknya makan sewaktu pagi sebelum sarapan dan sekali sebelum tidur

 

Kisah benar :


Order segera sementara stock masih ada!



HUBBEE - Madu Sidr Asli Yaman

Copyright © All Rights Reserved.

error: Content is protected !!